Belangrijke informatie COVID-19/Coronavirus

Hoe gaan wij om met coronamaatregelen tijdens onze nascholingen?

Lees verder

Geaccrediteerd
Onafhankelijk
Beoordeeld met een 8

Onafhankelijke nascholing voor

zorgprofessionals

Klachtenprocedure


Bent u ontevreden of wilt u een klacht indienen?


Wij werken continu aan onze kwaliteit en hechten veel waarde aan uw tevredenheid. De kwaliteit en klantvriendelijkheid van onze nascholing is ons belangrijkste speerpunt en continue verbetering van onze dienstverlening staat bij ons centraal.
Wij streven naar een klachtenafhandeling waar beide partijen zich goed in kunnen vinden en wij zullen er alles aan doen om tot een geschikte oplossing te komen.

Hieronder vindt u een beschrijving van onze klachtenprocedure. Hier kunt u direct ons klachtenformulier vinden.

  • Wij streven altijd naar een persoonlijke aanpak en zoeken graag naar een directe oplossing. Uw klacht kan per mail, per telefoon of persoonlijk aan ons worden ingediend.
  • Indien de klacht per mail wordt ingediend dan zal de desbetreffende congresontwikkelaar (telefonisch) contact met u opnemen, omdat we graag van u een uitgebreide beschrijving horen van het voorval.
  • Klachten worden door de congresmanager persoonlijk verwerkt en teruggekoppeld naar de desbetreffende trainer/docent of medewerker.
  • Leent de klacht zich niet voor een persoonlijk gesprek of dient u uw klacht toch liever schriftelijk in, dan kan dit met dit formulierHet ingevulde formulier kunt u dan verzenden naar één van de directieleden van Medilex: Greta van de Weerdhof of Marije Kemink.

  • U krijgt binnen twee werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht.
  • Alle klachten worden vertrouwelijk en zo snel mogelijk behandeld.
  • Klachten en de wijze van afhandeling worden door ons geregistreerd en minimaal 6 maanden bewaard.