Cursus | Conflictbemiddeling en mediation
Effectieve gesprekstechnieken en benaderingen bij conflictbemiddeling
Effectieve gesprekstechnieken en benaderingen bij conflictbemiddeling
Driedaagse cursus | startdatum 9 maart 2017
Treed u regelmatig op als bemiddelaar? Tussen zorgprofessionals en de patiënt? Of tussen collega’s? En lijkt er soms geen einde te komen aan de discussie? Leer hoe u het patroon doorbreekt!
Het gemiddelde arbeidsconflict kost een instelling 45.000,-. Daarnaast hebben arbeidsconflicten een grote impact op de kwaliteit van de zorg. Hoe lost u de problemen op, liefst nog voor ze ontstaan? En hoe zorgt u dat beide partijen een goed gevoel overhouden aan het gesprek zodat de discussie later niet nogmaals oplaait?
In drie dagen leert u conflicten effectief op te lossen of voorkomen!
De cursus Conflictbemiddeling en mediation start op verschillende data. George Smits, mediator, GZ-psycholoog en docent Ondernemingsrechtelijke geschillenoplossing Universiteit Tilburg, verzorgt de cursus die globaal verdeeld is in:
Er is veel ruimte voor eigen inbreng en intervisie. De volgende theoretische modellen komen aan bod: Harvard-onderhandelingsmodel, emotieleer en emotiemanagement. Er wordt van u een actieve houding gevraagd tijdens de cursus.
![]() |
![]() |
Neem dan contact met ons op via de onderstaande button, dan helpen we je graag verder!
Stel je vraag